Wednesday, May 25, 2011

TintaPenaku.com Masuk 1tube.my ????!!

Assalamualaikum wbt..





Hip hip hoorey ! Hip hip hoorey ! Pang !!! Adeh sape lak tampo aku nieh ?? Ala..orang nak happy sket pun tak leh.kecoh r lu der..hehe.. alhamdulillah,setelah 4 bulan aktif dan berhempas pulas dalam dunia blogging,akhirnya follower aku mencecah jugak 1k !!! .. Terima kasih kepada semua sekali yg menyokong perjuangan blog aku nih..Dan satu lagi,aku best sgt2,semalam aku buka shoutmix,pastu ade krew 1tube.my datang,jalan2.Aku pun macam konpius la kan,pehal lak bro ni datang.

So aku pun terjah la 1tube.my tu walaupun pada awalnya aku mmg malas buka sbb blogger2 dan vlogger otai je ramai dalam tu.Tapi disebabkan curiosity memenuhi segenap ruang otak aku,so aku terjah jugak.Dah bukak tu,aku tengok cam tak de pape pun.Hahaha.. kejam gilos ayat.

Tiba-tiba, jeng jeng jeng !! Aku terpandang satu video yg agak2 eye-catchy sikit nih,tak de la sampai tahap eye-sore,nape kat video tu cam ade lambang header blog aku ea ?? Sekali lagi curiosity memenuhi hypothelamus otak aku,medulla oblongata turut bergetar. * semua ni hanya untuk menimbulkan suspen je,diharap dapat buka tali pinggang keselamatan anda tu,tak de pape pun =.='' * 

Video tu bertajuk Santai: Bloglist Enchik Nine

Eh eh ! Macam pernah dengar je nama ni.Enchik Nine ni member aku dalam BCR.owh betul la hari tu aku ade join bloglist dia.Tapi tak sangka la plak dia buat review blog,dah tu,dalam video lak tu,selalunya orang buat dalam entry blog je kan.So aku mmg terkesima,terpegun,terpaku,dan segala macam ter lagi lah tatkala melihat video tu.Hehe..

Terbaik la bro !! Terharu aku .. yelah,sape la yg ada hati nak review blog picisan dan murahan macam blog aku ni.UV tak tara mana,follower pun ciput,admin tak nsem * ini ayat poyo,sila abaikan =='' * , so sape la nak review kan ? Tapi sebab dah aku join segmen bloglist dia hari tu,so dia buat la kan..

And semua komen-komen dia tentang blog aku,aku terima.Pujian pun aku terima,teguran pun aku terima.And kepada enchik nine,aku minta maaf sbb tak letak blog ko dalam bloglist.Aku tak baca sgt syarat-syarat hari tue.Sori sangat2.Tak pe,aku dah letakkan.

So kepada pembaca,cakap banyak pun tak guna kan,korang usya la sendiri video nih >> Cekidaut !!



So sekali lagi aku ucapkan thanks berjuta-juta lemon kepada Enchik Nine sebab sudi review blog aku.Pasnie sape-sape nak review lagi,dipersilakan.Kalau nak review blog aku kat Alexa pun lagi bagus :D har har har,eh ni gelak macam Hamzah Ian,ah,abaikan.Hehe..

Sekian sahaja,May peace be upon You !! :D

p/s - ok aku agak poyo.. aku tau sape2 pun leh upload video kat 1tube.my tu,tapi aku terharu sbb org review blog aku.FYI,blog aku belum pernah direview. Sadis kan pengakuan ini ?? sob ! sob ! sob ! :'(