Sunday, June 24, 2012

Selamat Tinggal Rumah, Selamat Datang UIA ==''

Assalamualaikum wbt.. 



Entry diupdate ketika tuan empunya blog sedang bergelumang dengan kebosanan yg melampau di atas bas Intercity ketika berhenti berehat di R&R Bukit Gantang.. Aku dah tak ketahuan hala dah nak buat apa kat atas bas ni..

InsyaAllah, kalau tiada aral melintang dan perjalan ni lancar, aku akan tiba di perkarangan UIA yg 'tersayang' pada pukul 9 pagi esok.Fuh,. tak terasa pun cuti 20 hari kat kedah, sumenye sebab hati ni tawar memikirkan aku terpaksa pulang kembali ke UIA walaupun sepatutnya aku cuti sampai bulan 9 nanti.

Semuanya sebab aku gagal mendaftar subjek Calculus yg wajib diambil oleh setiap student baru..Yela, kalau berebut daftar dgn student yg sama batch dgn aku saje xpe, ni kene berebut dengan senior2 yg repeat lagi.Dengar2 khabar, senior yg repeat bukan sorang dua, bleh tahan gak la bilangannya.So akhirnya sume section closed..padan muke aku,..hahaha

Kalau diikutkan hati, nak je aku postpone subjek ni sampai ke sem panjang start bulan 9 nanti, tapi apakan daya, ada beberapa perkara yg akan aku tempuhi kalau aku berbuat demikian..So nak x nak, terpaksa la amik jugak short sem ni..Huh..dah la kawan2 sume pakat malas nak ambil, aku macam kera sumbang la nanti..hahaha..

Dah, nak sambung perjalanan dah ni, nasib baik bas ni ade Astro, leh gak tengok Spain kene belasah..hahahaha.. Jom..


 Sekian, May Peace be Upon You !! Assalamualaikum :D