Wednesday, February 1, 2012

Sudah Bergelar Student Degree :D

Assalamualaikum wbt..

Fuh..akhirnya dapat jugak lepak dan rehat setelah seharian kitorang menjalani orientasi.Aku kini bergelar student International Islamic University Malaysia dan akan mengikuti kursus selama 4 tahun dalam jurusan Bachelor of Engineering (Electronic-Computer and Information).

Thanks kepada Umi and Abah yang sanggup bersusah payah menghantar aku ke sini.Tak lupa jugak kepada adik kesayangan aku Faizah , yg sudi jugak datang walaupun tak berapa sihat.Bilik aku bleh tampung 4 orang, so aku dapat duk ngan kawan aku Azriq manakala lagi 2 orang adalah senior student.Kedua-duanya dari Saudi Arabia.Puas dah aku speaking ngan diorang tadi.

So aku ni baru balik taklimat and nyanyi sume tu lah.So penat sgt.So korang je lah layan gambar-gambar kat bawah ni..Aku nak tido..

Katil and barang2 yg still bersepah

Name pun budak Engineering, belum ape lagi set multimedia sudah tersedia :D

Buku-buku tak de lagi.So barang2 ni la yg take place dulu

Raket tu benda wajib.Locker kaler hijau putih...uuuuu.. I LIKE !!

So korang tlg doakan aku berjaya ye.


Sekian, May Peace be Upon You !! Assalamualaikum :D