Saturday, January 21, 2012

10 Hari Lagi..Selamat Tinggal..

Assalamualaikum wbt.. 



Hye y'all , 

Yeah yeah.. I know it.Blog aku bersarang kan ? Pastu korang ade nampak tikus ke sana ke mari kat dalam blog aku ni kan ? Siap buat kenduri keju lagi kan ? Yes I knew it.Hehe.. ni nak datang bersihkan la ni.

Nak tau tak, time nak habis sem 3 kat Asasi UIA dulu , time tu maybe dalam bulan Okt 2011 la, aku dah plan macam-macam untuk aku buat kat blog aku ni , as well as ape yg aku nak buat kat rumah masa cuti 4 bulan nanti.

Antara plan aku adalah, aku nak tukar blog aku ni dari platform blogspot ke wordpress, aku nak beli hosting sendiri, and aku nak buat penjenamaan semula terhadap blog aku ni.Dan untuk kehidupan aku plak, aku plan untuk dapatkan lesen memandu semasa cuti ni and aku nak buat reka cipta balik , sama macam aku time kecik kecik dulu.

And guess what ?

Hanya 10 hari sahaja lagi tinggal untuk aku bersenang lenang di rumah, dan TIADA satu pun planning aku tu dilaksanakan.

I'm really disappointed with myself.Aku actually tak sedar pun yang aku dah ade kat rumah ni hampir 4 bulan.Ape yg aku buat pun aku tak sedar.Yang aku sedar, satu pun plan aku tu tak terlaksana.Teruk kan ?

Pasal lesen memandu tu aku faham la, susah sket nak buat sebab tinggal aku je kat rumah.Nanti adik-adik aku balik sekolah, tak de orang plak kat rumah.And sape nak beli lauk untuk diorang kan ? Yeah, that's a bit difficult for me.

Ape pun, 10 hari yang tinggal ni , akan aku manfaatkan sebaiknya.Esok kami sekeluarga akan pergi bercuti ke Kelantan dan Terengganu, insyaAllah, jika tiada aral melintang.And sekali lagi, blog aku akan bersarang.Hehe.. Jangan risau, insyaAllah aku akan update pasal tu kat blog aku nanti.Tu pun kalau ada yang sudi nak baca la blog picisan ni .

Sekian, May Peace be Upon You !! Assalamualaikum :D