Tuesday, February 7, 2012

1 Week At IIUM .. huh..huh..and huh..

Assalamualaikum wbt.. 



Err..mane sume orang ni ?? Owh lupe suda..TintaPenaku ni kan skarang dah berhabuk dan bersarang dah.Sebab admin dia dah tak aktif berblog dan asyik layan Korea bizi je memanjang memandangkan dia dah kembali ke alam barzakh study.

So esok bermulalah kelas bagi Semester 1 aku di IIUM Gombak ni, menjalani hukuman tanggungjawab sebagai student Kejuruteraan Elektronik-Komputer dan Informasi.Cam tak best je kan nama kos ni ? Tu lah pasal..aku pun bila org tanye kos ape, aku jawab engine je.Nak terangkan secara detail cam malas la plak.So pandai-pandai la ko gi carik sendiri.hehe..

Kalau nak dibandingkan kehidupan di Asasi dulu, aku lebih suka kehidupan di sini.Yang best nya tentulah sebab bilik yg luas.Wakaka..aku leh hias sesuka hati dan citarasa aku.And of kos la bilik aku penuh dengan wayar and cable je kan.Budak nerd..biasa la..Cuma yg aku agak x best sbb ramai je foreigner.Bukanla aku benci ke ape, cuma rasa cam x selamat je kan, dikelilingi foreigner.Apepun abg senior bilik aku yg dari Saudi Arabia tu mmg sporting.

Bayangkanlah, kitorang boleh speaking dgn dia, sembang pasal marriage, pasal ideologi, pasal bodybuilding, pasal study kat UIA ni, and yg xleh blah tu, kitorang bleh sembang ngan dia pasal Anime!!God..dia mmg fanatik anime tahap alien.Tak sangka la plak kan ? hahaha..Cara dia cerita pasal anime tu membuatkan aku lupa kejap bahawa dia tu dari Saudi Arabia..hahaha..

And kat sini pun banyak je sport nye facilities.. 3-4 hari kebelakangan ni pun aku aktif je sport, pagi petang main pingpong, malam nye main badminton.Alah kuliah lom start, ape lagi, manfaatkan masa yg ada la kan..hehe

Eh korang, aku kene gi dah ni.Perut dah lapar.Nanti aku update lagi ek , tu pun kalau ada yg baca la entry mengarut aku ni kan..babai..

 Sekian, May Peace be Upon You !! Assalamualaikum :D