Friday, June 3, 2011

Lost World of Tambun Kena Serang ??????!!!!

Assalamualaikum wbt..

Korang pernah dengar tak Lost World of Tambun kat Ipoh Perak ? Taman tema air tu,sekali dengan taman haiwan...Yang ade banyak haiwan dan taman air...Eh ape aku melalut ni..

Baru-baru ni,baru je petang tadi,kawasan rekreasi pelancongan tu kena serang !!! Serius aku tak tipu ...Sepanjang serangan tu,sebanyak hampir Rm298 terlibat..

Berita selanjutnya di bawah

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Ya,petang tadi,family aku telah singgah di Lost World of Tambun , dalam perjalanan kami ke untuk menghantar aku kembali ke kampus UIAM PJ.Disebabkan adik-adik aku ade yg baru je start cuti,sok mak n ayah aku plan nak bawak kitorang g bersuka ria dan hilangkan stress jap,sebelum masing-masing menyambung pelajaran selepas cuti ni.

So biar gambar-gambar ni yang menceritakan segalanya -

Pemandangan kawasan mandi manda

belum ape-ape dah posing

NI kawan CL :p

Eh ape benda hinggap kat bahu guwa neh

Eh dia hinggap kat bahu adik guwa lak :p

OK tu bukan muka takut ye =='' dem..

Guwa ingat nak ajar dia mengaji Al-Quran la..hehe

Dah puas mandi manda

Sebelum blah,amik pemandangan luar

Eh ada guwa lagi.. capab tol mamat ni kan..hahaha


Dalam kul 6.45 tu,kitorang blah gi Hotel Seri Malaysia Ipoh Perak..heheh.guwa penat nieh,guwa tido dulu ye..thanks kawan2 sudi santai jap baca.Assalam :D