Tuesday, May 24, 2011

Ada Jugak Rupanya Blogger Sekeji dan Sehina Ini

Assalamualaikum wbt..



Alhamdulillah,aku kembali o9 setelah bil wimax aku dibayar semalam.Namun,ketika sedang sibuk membaca entry-entry sahabat bloggerku yg lain,aku terpandang satu entry di sebuah blog di dalam satu group blogger ni,mengenai satu blog yg cukup keji dan menghina Islam.

Ya,aku tau isu seperti ni sudah banyak terjadi,namun sebelum ni aku hanya melihat di facebook sahaja,tak sangka pulak blogger pun ada sekeji dan sehina ini !!!

Aku bagi satu petikan entry dalam blog ni untuk korang nilai bertapa kejinya blogger tersebut -

Mari baca Ayat Kursi untuk mendapat ganjaran syurga lucah Firdaus! Mari buat amalan dan baca Ayat Kursi!! Sesungguhnya Allah akan memberkati amalan kita dan mengganjarkan kepada kita alam lucah jannatul Firdaus bersama-sama dengan (atau menjadi antara) 72 bidadari yang montok dan ketat lubangnya setiap kali diberi jimakan. Masyallah!!

Astaghfirullahal azim... Na'uzubillahimin zalik..

Mengucap panjang aku buka blog dia..meremang bulu roma aku beb..siap dia letak gambar lady gaga duk atas Kaabah lagi.Betul-betul menghina Islam.Aku tak sure dia still Islam atau tak,apa yang aku sure dia tu bukan Indon,dia MELAYU !!!!

Korang pergi sendiri la usha blog dia tu dan sila berjaga-jaga,takut anda termuntah dengan bahasa-bahasa yang dia gunakan,amat keji dan amat meloyakan.


Jangan risau,aku dah scan URL blog dia ni,clean site,ni result scan tu >> Virus Total Result

JOM la ramai-ramai kita laporkan blog ni,supaya boleh dihapuskan segera !! Aku sendiri tak tau nak kata apa bila baca blog dia tu,seolah-olah dia benci sangat dengan Islam..

Sekian Assalamualaikum.. :'(