Monday, April 11, 2011

SEGMEN DIY [Do It Yourself]



Assalamualaikum semua pembaca2...ok kita rehat jap dari cari gaduh..haha..kita masuk contest lak kali ni..

Actually aku x kenal sape yg anjur contest ni,aku ternampak dalam entry cucu aku iaitu SyedGraphix..nampak macam best so aku saje la join..Moh kita jawab semua Soalan2 dia neh..

10 fakta tentang diri saya

1)Saya kuat makan..tapi badan x naik2 jugak..menyebabkan saya x risau makan tanpa henti :D

2)Saya kuat tido tapi jgn sangka org kuat tido tu malas..sebab tiap2 hari keje2 umah saya yg setelkan..dah macam suri rumah da..

3)Saya x suka makanan yg pedas dan ada sayur..so menu tetap saya walau di planet mana pun saya berada, NASI GORENG KAMPUNG + TELUR MATA XNAK SAYUR XNAK PEDAS..wakakaka..

4)Saya minat gadgets dan benda2 techno ni..So bile nampak laptop,camera,mp3,handphone dan apa saja benda2 seumpama ini,saya kan jadi teruja..

5)Saya x minat game langsung..So laptop saya sentiasa laju..wakaka..

6)Saya pemalu yg amat dgn perempuan..dalam dunia maya maybe nampak peramah,hakikatnya di luar saya adalah pemalu tahap kronik. :D

7)Saya seorang yg amat tinggi ego..So x payah la nak bertegang urat leher ngan saya..xdak guna.. :D

8)Saya benci manusia hipokrit..dan amat pantang jumpa manusia yg berlagak hebat :D

9)Saya minat main Rubik's Cube..dan saya main untuk speedcubing..bukan setakat main solve2 je..

10)Saya minat membela ikan dalam akuarium..yela..xkan ikan dalam reban lak kan..wakaka. :D

10 perkara/perkataan yang selalu saya sebut

1)hoho..

2)yela tu..

3)salam..

4)dia ingat dia bagus sgt kot..

5)x hidup pun xpe..

6)sikit pun aku x kesah..

7)err..saye bukan budak jambu :(

8)ikut suka ko lah :nono

9)Kalau x tawu x payah buat macam tawu..

10)saya minta maaf..

10 perkara “pertama kali” dilakukan dalam hidup saya

1)Pertama kali aku naik moto

2)Pertama kali aku dapat number satu dalam kelas

3)Pertama kali aku beli handphone gune duit sendiri

4)Pertama kali aku dapat laptop sendiri

5)Pertama kali x tido semalaman

6)Pertama kali aku masuk U

7)Pertama kali aku solat sunah tasbih (penat giler...)

8)Pertama kali pakai serban

9)Pertama kali aku berblog

10)Pertama kali k_p_l :D

so that's all...hope dia terima je penyertaan aku ni..x menang pun xpe..after all,life is not about to be winner..but to be a faithful servant for GOD..

akhirul kalam,wasalam,

4 comments:

Nazim Nasri said...

1st of all. selamat berkenalan Farhan :)

thank you sebab join segmen blog saya. hehe.

kenapa tak makan pedas? haha buasir ke? :P

and solat sunat tasbih tu brapa rakaat? huhu

Farhan AJ said...

NN-mekasih2.... mmg xleh makan dari kecik la..keturunan punye..hehe..

solat sunat tasbih tu 2 rakaat j..tapi setiap kali pergerakan,contohnya rukuk,bangun dari rukuk,semuanya diikuti dgn tasbih 15 kali..so bayangkan la ada berapa banyak pergrakan der dalam 2 rakaat tu je..hehe..mau lenguh abesh badan..

Schubert Serenade said...

paling suka statement num 10..hahahaha...cute je:p

Farhan AJ said...

erk..statement 10 ada 3..yg mana satu ??

Post a Comment

Komen yang best akan dihantar ke Akhbar Harakah! hahahahha !