Saturday, April 9, 2011

Ruginya Aku X Join



assalamualaikum...

Satu pengumuman,kalau korang nampak aku update entry awal pagi di hujung minggu,ketahuilah bahawa aku dah x betul...hahaha...ape mimpi la aku bangun awal hari ni...

Dah bangun awal tu satu perkara pelik dah,aku leh g joging lak..kahkahkah..aku kene rasuk ke ni ?? hahaa..papepun syukur la bangun jugak kan..kene x bangun2 dah,x pasal je..kesian gf aku..haha..main2 lak dia,..

So aku capai kunci moto n terus pecut g Taman Tasik Darulaman...tempat semua muda mudi bergumbira...pangggg!!! adeh !! nape tampo den ??? oh sorrri.....bukan2..tampat rekreasi family ceria..hehe..

Aku excelli dah set dgn sorang kawan blogger aku ni..saje la aku test dia g joging,dia gurl la meyh..cuma aku kenal kat dunia blog je..duk dekat2 gak ngan umah aku..Dia kata ok je..Tapi bukan nak jumpa la..saja la aku ajak dia..padahal x jumpa pun..ntah dia g ke x..hope dia x pegi la..sbb tadi aku pakai dah macam atlet negara je..kahkah..dengan pakai sweater adidas hijau putih,dgn kasut nike hijau putih jugak,haha...pastu dengar mp3..sebijik macam atlet..padahal joging separuh jalan dah pancit..wakakaka..

Oh lupa nak gtau..sesampainya aku kat sana,.tekejut la gak..ramai giler yg datang..oh rupa2nya ada pertandingan memancing..aduhai..nape korang x gtau aku awal2..leh aku join jugak..siot tol la..Joran sume x bawak..ramai giler org participate..jeles lak aku tengok..tapi aku cepat sedar diri..kalau setakat memancing guna umpan roti Gardenier je,x payah masuk la..hehe..orang lain sume gune umpan ntah pape,expert la katakan..aku xsure lak umpan kaki orang ke,tengkuk cipan ke,buku lali monyet ke,ade x digunakan,tapi aku tengok banyak gak la umpan pelik2 diorang gune..naik geli aku..haha

Ade sorang pakcik tu,time nak baling joran dia,.ramai duk usha dari jauh..mane x nye,umpan dia punye la panjang..sekali perut lembu da...eeewwww...aku blah cepat2..aku pantang sket baru lembu ni..nak muntah..haha..Ade lak gune umpan ape tah,panjang2,macam tali perut..uwekkk..perut dah loya..dah la tadi aku makan nasi lemak kat gerai dekat2 tu lepas joging..

Tiba2 ade sorang pakcik kat seberang tasik tu jerit2,oh umpan dia mengena dah..bising la dia sambil tarik2..hehe..yg pakcik kat sebelah aku ni duk jerit2,"Putus ! Putus !" haha..mmg happening la..lawak lak aku tengok..




Sekali dia dapat ikan patin da..besar giler babeng..nak tengok ?? Ni ha...



Besar kan ?? lantak dia lah..janji dia n keluarga dia happy..so aku terus balik nak sambung tido..hahahah...bye sume.

Wasalam

7 comments:

AimanAriffin said...

wa bestnye. Happy je tgk kat Malaysia ada byk aktiviti2 yg sehat :D

Farhan AJ said...

erk ?? habis ko duk mane ??

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

wow bestnya..

awt xajak GK skali joging haha

CG said...

bhahahahah!nsib aku macho ja bleyh abes smpe dua round tasek tuh..kahkah! =p

p/s ; kan aku dh ckp ko xlrat lari,gagah gk nk lari..bhahaha!

Cik Ya said...

best2...msty ada kerjasama dlam persaingan...bwu laaa hapyyy

Farhan AJ said...

@ GKSB-hehe..nak ajak camna..saya p tu mata duk mamun lagi...

@CG-aku seround sbb nak tgok org mancing ja..

@kasih amani-hehe..pasnie kena upah anjing sekor suruh kejar..haha

Anonymous said...

Assalam...nie jumpe sape nie?wakakap...edisi siasat.jumpe CG ker?kih3...ikan patin tuu besor jugak...dkat tmpt aku nie tiap2 hujung minggu mesti ada...kaya betul penganjur tuu...hu3

Post a Comment

Komen yang best akan dihantar ke Akhbar Harakah! hahahahha !