Friday, April 8, 2011

Jijik La Aku Tengok


assalamualaikum sume pembacaku yg setia..

Hari ni aku nak membebel sket...korang penah kuar hanging out dgn kengkawan x ?? sure penah kan ?? Korang rajin x usha2 orang2 kat sekeliling...Bukan usha awek,maksud aku,usha gelagat manusia la..

Aku selalu usha..n disebabkan tu la,aku cukup malas setiap kali nak kuar..Nak kena tengok sume tu...Kalau korang mesti ade yg cakap,lau macam tu,x payah la kuar,atau x payah la tengok..Mane bleh !!

X payah tengok ape kalau dah segenap sudut darjah penglihatan aku penuh dgn manusia2 macam tu...yang perempuan nak pakai seolah2 miskin sgt,skirt pendek,kalau kaki tu bersih tu,bleh la tahan walaupun haram,ni x,kaki berkurap sana sini..rambut plak berwarna warni,ikat sanggul macam ekor kuda..

Nak berkepit ngan jantan masing,bangga2 leh serahkan tubuh korang tu kat jantan..Korang bajet dah hot sgt la ade laki macho la,tuff la,pastu kira habes enjoy la lepas leh kuar ngan jantan masing2..Berpegangan tangan x kira muhrim ke x,bergaul x kira jantina..JIJIK aku tengok./

Jantan betina semua serupa..Duk hembus asap rokok sambil khayal ramai2..Pakai baju nampak bentuk badan..yg kurus meleding tu nampak macam akar kayu dah,yg x berapa nak kurus tu macam nangka busuk..macam2 la manusia ni..aku pun x faham diorang tu xde rase malu ke ea ?? Tudung tu x yah cakap la,ntah2 x penah kenal tudung pun seumur hidup..bila orang suruh pakai,mule la kuar alasan bodoh masing2..

Tu betina..Yang jantan lak sama ja..Nak kuar ngan bf pakai boxer je,kononnya inilah kemachoan tahap tinggi..Wak lu macho..Macam apek cina ade la..Bulu betis dah macam hutan Amazon..kutu masuk pun sesat..rambut tu nak simpan mengalahkan pontianak..ade yg nak letak cekak lak,,,eeeewwwww...geli aku tengok..

Jalan ngan gf nak kepit kuat macam la org nak sgt gf ko yg dah macam ape tu..Nak takut sgt amik je rantai besi ikat je dia kat ko..senang..Orang usha sket sibuk nak belasah..padahal kat rumah mak tolong basuh baju dia..Konon cool habes la leh pakai jeans pastu nak londeh2 sampai nampak habis sume khazanah..

Ape ke xde otaknye manusia2 macam ni ?? Diorang ingat orang suke ke tengok diorang ?? Kalau ade sape2 yg macam tu,terbaca entry ni,meh aku nak inform sket,, ORANG JIJIK LA DER TENGOK LU ORANG.....rasa nak bako pun ade..Tuhan bagi otak elok2,xnak fikir,nak rosakkan lagi ade la..hisap dadah,nak rokok,macam2..pelik aku tengok..

Aku tujukan entry ni kat manusia2 macam ni..Korang guna la otak tu bebaik sket..orang suruh g skolah xnak,nak ponteng,...pastu mule la nak buat keje xde faedah..geram tol aku tengok..Mmg la lu x kacau hidup orang lain,masalahnya sume orang berbulu tau x tengok korang ni..Tambah2 kalau korang lalu Bukit Bintang dalam kul 5 petang tu,nanti datang la geng2 monyet duk terkinja2 menari shuffle bercampur pasangan..

Cepat2 la bertaubat..Dunia nak kiamat dah..korang lak semakin tua,bukan semakin muda..Jangan dah nazak nanti baru nak bertaubat..x gune dah la bro..

Wasalam

20 comments:

Mss Ieza said...

pedas n panas..
haha :))

Mohamad Farhan Bin Shamsuri said...

sebab geram sgt tengok tadi..ramai giler pakai macam tu kuar ngan pasangan masing2..baik duk dalam bilik senyap2 bace blog..haha

Fatimah Zakaria said...

pastu komen banyak2

Mss Ieza said...

haha..
otak bley jem tw sik gn blog jep :P

Mohamad Farhan Bin Shamsuri said...

@fatimah-haha..tau xpa..

@my niece-kalau jamn tukaq boh sekaya lak..haha

Flow Cahaya Jannah said...

lawak la baca entri ni hak3
tp papun i'm agree with you paan!
mata sy pun sakit tgk keadaan sekeliling cmtu...

Mohamad Farhan Bin Shamsuri said...

FCJ-haha..saya duk marah2..dia leh kata lawak..konpius2..haha

Hafiy Johari said...

ahahaha,,
terbaek laaaa..

CIK GADIS said...

phew!abes gk den bca entry ko..pnjng bebenor..keh3!skali aku ckp,jd msalah bila mnusia hny islam pada nma sja..

Mohamad Farhan Bin Shamsuri said...

@hafiy-thanks2..hehe..gua marah gile2 je tadi..

@CG-ceh,,macam selama ni x habis bace je .. :jaga

dakkos said...

ko yg muda pon dh jijik tengok apatah kami yg dh berumur sikit ni. naik semak n menyampah sangat2 ...

SyedGraphiX said...

wei weii weii!! sumpah aku suka gila entry ko ni! HAHA. mmg diorang bodo. nak bako je rase! XD

Mohamad Farhan Bin Shamsuri said...

@dakkos-hehe..tu la kan..zaman akhir zaman..

@syed-kalau ko suke maksudnya mesti ko baca habis kan ?? wakaakaka..tahniah,..

Mat said...

Wahaha, pedas ayat ko bro. Guwa rasa dah berasap orang yag pernah buat macam tu. Harap diorang berubah lps baca entri ko ni.

❤Azma Azhar said...

Saya bekas penari kelab kebudayaan merangkap ahli mesyuarat tingkap dengan ingin bersetuju dengan statement ini. Tidak di nafikan lagi apa yang di sampaikan adalah benar dan tiada yang benar melainkan yang benar2 belaka. Mereka inilah golongan pemanas dunia. MasyaAllah.. belum kira lagi yang bercinta pasangan sejenis. Harap bongkar. Siapa2 yang setuju sila angkat kaki tangan macam saya. soley2~

Mohamad Farhan Bin Shamsuri said...

@mat-haha..tu pun kira aku dah tapis dah sket2..lau x,mau berapi gak la..

@azma-insyaAllah..sama2 kita doakan diorang insaf..berkenaan cinta sejenis tu,insyaAllah saya akan tulis

amal_fc1303 said...

sebelum nak komen entry nie. berpinau mata aku baca entry nyer. dh la BG gelap. xper22 tetap truskn mmbce..

aku sokong la lu bro. aku pon sama pendapat ngan ko. aku pon xsuka gak tgk org2 keliling aku cm yg ko ckp kan nie.

hope ada la org2 yg ko ckp dlm entry nie bce yer. dan moga mendpt hidayah dan insaf..

Dwen Rasid said...

apa kejadah semuanya ini....

sememang menjadi satu fenomena baru dalam dunia sekarang ni....

bukan sahaja perempuan sama perempuan

lelaki sama lelaki juga ada....

bukan sebab dah memang nafsu mereka mcm tu...

tapi nafsu ingin tahu yang tinggi...

membuatkan mereka jadi seperti itu....

sbb hanya ada dua jenis sahaja iaitu lelaki dan perempuan...

yang akan hidup berpasangan ...

GempakCyber.Com

hafiz hafizol said...

ape kate ko p je depan diaorg pastu ko sound camnie!!! BOLEH KA??

HAHAHA..

Aisy ^^, said...

#thisisbestbro#
agreed with this entry !

Post a Comment

Komen yang best akan dihantar ke Akhbar Harakah! hahahahha !