Thursday, February 10, 2011

Mentang2 la Xde Kelas..

assalamualaikum...

hari ni bermulalah study week kat UIA...xde kelas...xde kuliah..xde assignment..xde tutorial..tapi kena study la oi..hehe..so sume rehat je la..tapi ade jugak yg ada paper hari nie..macam roommate aku,ustaz kidin..dia ada paper bi hari ni...alhamdulillah dia leh jwab..

aku bangun koi 11 pagi kot..haha...xde kelas punye pasal..sekalu tengok hp ada 4 miskol dari along...fuh..ni mesti dah sampai malaysia...iye la kan..mesir kan tenga bergolak-olak(betul ke kata ganda aku ni) kan..so abg aku n the geng from cairo sume leh balik bercuti..n alhamdulillah,beliau selamat sampai pagi tadi di KLIA bersama rakan2 yg lain..mak aku n abah g amik dah dia pagi tadi..syukur sume selamat..lau dak,tiap2 malam la mak aku duk ngadap tv dengaq berita sambil doa abg aku selamat..ada sekali tu,ada scene tenga berita pasal student2 kat sana,ada along tenga naik plane..mak aku punye la happy...yela,kite maybe x rase sgt..tapi bagi seorang ibu yg melahirkan si anak,tentu bimbang ttg anak mereka bila jadi macam ni,n bila nampak n tau yg anak dia selamat,mereka lah org paling happy..

aku kol along n kami sembang jap..terharu aku leh dengaq sora abg kesayangan aku uh..haha..macam besa la..bila kami dua,mmg merapu ntah papa la..along tanya aku leh kuaq ke x..aku mmg xde kelas,tapi xleh kuaq(bajet budak baik la..haha)..sbb lau x,family aku nak dtg melawat n bawak g makan jap..xpe la along oi..len kali la..

aku bingkas bangun dari katil aku yg aku dah modify jadi macam studio,penuh dengan wayar berselirat..tapi aku dah kemaskan wayar2 tu..n aku teringat yg aku kene antar code c++ projek computer II aku..so,aku edit2 sket kat laptop aku,n aku g UKC nak print flowchart n coding uh...tengah kak kat kedai potostat tu nak print,sekali coding aku tu terkeluar margin dari print area da...terpaksa la aku meredah balik padang UIA balik ke FZC...naik bilik aku balik..n edit balik coding tu...n turun balik g kedai tadi..baru leh print..n aku terus nak g antar kat Madam Hanizah,aku tanye la Ramzie,madam punye bilik katne..ram kumpulan aku gak..dia kate kat C109...pergh..jauh tu meyh...aku dah la x larat jalan jauh2 ni..

aku pun jalan jugak la,panjat C Building uh...cari punye cari,kat situ ada sampai C105 ja..hampeh tul..aku kol ramzie balik..dia suh tanya shuhaib lak..aku pun kol la shuhaib..pergh..mmg kredit aku la ni duk habeh kat kol kawan2 je la..hehe..sekali shuhaib kata kat CS109...aduh...mmg aku nak telan budak ram ni..cs dgn c tu jauh gila kot..aku pun buat la jogathon p CS bulding plak,naik tingkat satu..seb bek madam ada..

lepas antar sume tu,aku g E-Cafe nak mamam la..x makan apa lagi ni..balik bilik n mamam...pastu ngadap laptop sampai petang la..dalam kul 5.15 tu,aizat izmi budak kelas aku antar chat ajak men pingping..aik ??? x penah2 pakcik ni ajak aku men pingpong,selalunya aku men dgn azriq ja,ni dia ajak lak.aku pun setuju je la,kate nak main kul 6..aku pun roger la azriq..dia on..tiba2 amir jo lak budak kelas aku kol,ajak men pingpong jugak...aik ????? apesal sume org tibe2 nak men pingpong lak hari ni..hehe..suratan atau kebetulan ??? hehe..aku pun on je la..

lepas solat asar,aku g naik tingkat atas kat meja pingpong..main la dgn azriq n aizat jap,sambil tunggu amir yg duk mahallah abc datang..lepas dia datang,kami main la ramai2...lepas tu,aizat n azriq blah awal..tinggal la aku dgn amir...amir ni wakil kos engineering time SMAC hari tue..mmg terer beb..susah gak aku nak menang ngan dia..asyik kalah ja..ade la menang satu set ja..haha..padan muka ang..selalu duk buli azriq..haha..

pastu balik mandi n g makan kat UKC...aku bungkus ja,balik makan kat bilik..pastu study com jap..buat coding2 sket...saja la nak practice untuk exam nanti ..hehe..ngeri lak bila teringat ttg exam nanti...insyaAllah leh wat..

pastu malam ni,layan movie je la..haha...jom kawan2,tido..haha..wasalam