Wednesday, February 16, 2011

follower ke - 100 aku

salam..

hehe..suke lak aku tengok ramai wat contest kat blog diorang..teringin la jugak,tapi apakan daya,aku masih blogger amatur...x sifu macam diorang lagi..so bangun2 tido tadi,aku check blog aku,wow,dah 99 follower,semalam 94 je,so nak menggenapkan follower aku,aku g la kat group KONGSI LINK BELOG kat facebook..ha,sape2 nak kongsi link blog die,leh g kat sini

So,aku pun ping link blog aku,n saje2 la,wat mini contest,sape jadi follower ke 100 aku,dapat hadiah misteri,hahahaha..misteri la sgt..biasa ja...aku akan promote blog die,n bagi dia banner ciput yg aku baru belajar buat ni...haha..so pemenangnya ialah.............


CIK FYKA SHAFIKA !!!

tahniah kepada beliau...so sebagai hadiah,amek code html yg saye antar kat fb awak tu, n paste kat blog awak tu ye..sori la sbb banner tu x berapa cantik..saye baru belajar buat la..haha..

kepada korang yg belum follow atau blogwalking kat blog cik fyka ni,better buat cepat..atas arahan aku..haha...korang leh g kat link ni..http://shafikamokhtar.blogspot.com/..now !! hehe

insyaAllah,untuk yg ke 200 lak,aku akan buat lagi macam nie..hehe..so,cepat2 la follow ye..haha..k geng..nak g makan..kepada cik fyka,tahniah sekali lagi ye..

wasalam..

kalau suka,leh 'like','share',atau 'tweet'..


6 comments:

fyy mokhtar said...

lalalallaa. saya memnag hebat :)

Farhan AJ said...

haha...laju dia follow aku lepas nampak post tadi..haha

nabilah_2908 said...

tahniah...!!!

keep it up yer.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BLOG REVIEW:SILENT READER

Farhan AJ said...

jom2..haha

Siti Safiyyah said...

wahh kejap jek dah naik kan? tahniahh..teruskan menulis blog tanpa jemu k? ;)

Farhan AJ said...

iye SS...thanks

Post a Comment

Komen yang best akan dihantar ke Akhbar Harakah! hahahahha !