Sunday, November 21, 2010

x selesa dow........

assalamualaikum...

hurm..tengah duk syok2 raya(maksud aku,cuti),malam raya kedua tu,hidung aku jadi panas lak,sekali ngan tekak aku..aduh la..ape lak ni..hurm..

esok2 tu,hidung mule la berair...ayoyo...hurm..nak buat apa pun x selesa...aku dah la nak kena siapkan tutorial kimia n math..eh silap,bukan tutorial kimia...omwok kmia...sbb aku minat kimia berbanding math,so aku siapkan kimia dulu la..hehe...tapi,study dalam keadaaan selesema yg gile2 teruk ni,amat x menyenangkan...kepala rasa berat semacam..nak bernafas susah..dah la formula kimia ni berbelit2...berpusing melwan arah jam otak aku nak cari jawapan...

dah la aku asyik tidoq awai ja balik umah ni..awat tatau...nak insaf kot..haha..x mungkin2..aku dah biasa tidoq lewat..bila tidoq awau,bangun2,rasa pening pala..

k la..malas tuleh banyak2..otak pening..wasalam sume..hurm.. :(