Tuesday, November 23, 2010

aku sudah mampu gembira.... (n_n)


assalamualaikum semua... :)

hehe..xtau paseipa,walaupun banyak masalah,aku asyik happy je sejak dua tiga empat menjak ni...hehe...akhirnya,aku dah dapat happy n sedikit semangan nak study sekarang ni..rupa2nya,Allah cipta aku ni dgn sense of humor...bukan saja2...rupa2nya,selain dari bagi org happy,dgn sense ni jugak,aku leh bagi aku pun happy..hehe

selalu aku o9 facebook,untuk sapa yg kenai aku la,wall status aku selalu marah2,tension2,n macam2 lagi la..sampai org naik meluat..hehe..walaupun aku x kesah pun org nak kata apa...tapi,kadang2 tu,x best la kan..asyik duk mengamuk ja kat fb..aku ingat pesan mak aku hari tue,"kita dalam fb ni,nak cari kawan,bukan nak cari musuh"...hehe..dgn serta merta aku merasakan mak aku layak jadi penasihat kat facebook inc tu..hehe..sebab dgn kata2 tu la,skunk,aku suda happy kat fb,walaupun ade masalah.hehe

sekarang,aku agak ada la semangat nak buat apa pun..walaupun selsema aku stil teruk n suara aku dah macam wonderpet,aku still rasa happy sgt2..ntah kenape..

bile aku tension..sunyi...aku chat la ngan sapa2...n aku buat la happy2...aku mmg terkenal dgn sikap suka mengarut...depa ingat depa terer mengarut dah..sekali kena ngan aku,haha..last2..sume ngaku kalah..pakat2 larat gelak..n sedar x sedar,aku selalu senyum sorang2 depan laptop..duk mengenangkan apa la yg aku duk ngarut kat anak org neh...

la ni,ramai la,yg duk stay up malam2,study,sambil2 tu,chat ngan aku,sama la aku pun..saja2..sambil bosan2 duk ngadap formula kimia n math tu.mengarut2 ni,best jugak..hehe..

elaun dah masuk,satu benda lagi yg bagi aku best ni..hehe..kawan2 aku pakat duk nyakat dah,"paan,x tukar nset baru ke?"..haha..depa kenai dah perangai aku..dak dah kot..aku ingat la warning mak aku tu...hehe..abeh kuat,aku tukaq housing bagi elok ja..hehe..

jom,p study kimia...hehe..

peringatan kapada sume budak2 UIA,jaga elaun anda dgn baik....peace..

wasalam// (n_n)