Wednesday, December 14, 2011

TintaPenaku Dulu dan Sekarang

Assalamualaikum wbt.. 

Syukur alhamdulillah hari ni boleh jugak aku tido o9 and update entry blog aku yg tak seberapa ni.Mesti korang rindu aku kan ? Okeh fine aku melawak.Buat masa ni aku tak berkesempatan lagi nak kembali serius dalam penulisan blog..insyaAllah lepas ni aku akan kembali ke dunia blog ini..muahahaha..(gelak jahat)

So kali ni aku cuma nak ucapkan takziah thanks a lot, terima kasih banyak-banyak, syukran kathiran, toche, arigato gozaimasu kepada korang sebagai pembaca blog aku, coz still sudi jegil mata korang depan blog aku yg gelap gulita ibarat arang dicat kaler hitam ni..hehe..

So aku nak tunjuk carta entry aku yang paling sukses selama aku dalam arena pemblogan ini.err..betul ke perkataan tu ??? ah..abaikan..

(klik untuk besarkan gambar ni sebesar gigi geraham korang)

So yg laku hanyalah entry panas-panas je.Huh... entry yg aku karang ibarat risalah nasihat tu korang tak suke plak..adeh..camne nak tarik minat korang ke arah risalah-risalah tu ek ? InsyaAllah aku carik idea.. :D

 Sekian, May Peace be Upon You !! Assalamualaikum :D