Friday, November 4, 2011

TintaPenaku Join Contest 'Gadget Impian' Anjuran DenaiHati.com

Assalamualaikum wbt..

Buat julung kalinya, aku menjoin contest yg dianjurkan oleh blogger lain.Tapi blogger ni bukan calang-calang.Ini blog denaihati.com beb !! Blog yg dikatakan mampu menjana beriban-riban melalui Nuffnang.Huh..Hebat hebat..

Kali ni, encik denaihati.com menganjurkan contest ni bertujuan :

Matlamat contest ini adalah untuk membantu Rakan Blogger memiliki Gadget Impian yang selama ini ingin dimiliki tetapi masih belum tercapai.


Syarat-syarat untuk menyertai :

ARAHAN PENDAFTARAN PESERTA CONTEST GADGET IMPIAN
  1. Blog mesti berdaftar dengan membuat satu entri ringkas menyatakan hasrat untuk menyertai Contest Gadget Impian.
  2. Tinggalkan komen “Saya menyertai contest Gadget Impian” dan letakan link entri tersebut diruangan commentLuv.
  3. Blog MESTI pasang button RETWEET, FB like dan GOOGLE +1 sebelum buat entri pendaftaran.
  4. Letakan ayat berikut diakhir entri “Contest Gadget Impian anjuran Denaihati.comditaja bersama oleh Eizil.comAnarm.neteQurban.comSilver Asia Sdn Bhd,Kedai Kak Siti dan Serverfreak
  5. Tarikh tutup pendaftaran contest Gadget Impian pada 11.59pm, 9/11/2011.
  6. Pendaftaran terbuka kepada semua pembaca setia blog Denaihati 1Dunia.
  7. Peserta digalakkan memasang plugin/widget “Waktu Solat” dimana-mana lokasi dalam blog. (bukan syarat wajib).

So aku hope sangat aku dipilih oleh encik denaihati.com sebab aku nak sangat-sangat gadget ni :


Xperia Arc !!

Reason kenapa aku still tak dapat handset ni : Duit asyik habis bayar bil wimax.Huhuh...sedihnyer..

“Contest Gadget Impian anjuran Denaihati.com ditaja bersama oleh Eizil.comAnarm.neteQurban.comSilver Asia Sdn Bhd,Kedai Kak Siti dan Serverfreak

Sekian, May Peace be Upon You !! Assalamualaikum :D