Thursday, September 1, 2011

Apa Aku Beli Dengan Duit Hasil Blog ??

Assalamualaikum wbt.. 

Post kali ni ringkas je.Aku just nak tunjuk apa yg aku beli hasil pendapatan blog yg tak seberapa ni.Walaupun maybe pendapatan aku tidaklah selumayan blogger femes di luar sana, at least ada gak faedahnya.

Tadi, aku and family pergi ke Tesco berhampiran Stargate, Alor Setar , Kedah.Tesco tu baru je bukak baru-baru ni.Niat asalnya aku nak cari kasut sport, tapi faham-faham je la, kasut kat Tesco ni bukannya elok sgt.So aku jalan-jalan je la kat department paling aku minat, Electronic and Electrical Appliances.

Tengah seronok cuci mata dengan gadget-gadget tech ni, aku ternampak la makhluk ni.Teringat la plak aku selama ni mmg takde tripod pun nak amik gambar.Lagipun ramai kawan aku yg ada DSLR , tapi xde lak tripod.Harganya pun bleh la tahan.So aku sambar je la.hehehe

Ini dia..





So , apa aku nak cakap, thanks la kepada pengunjung blog aku yg tak seberapa ni, sebab at least aku dapat teruskan minat aku tanpa menyusahkan mak n bapak aku.Aku lebih suka beli barang sendiri, sebab aku akan lebih jaga barang-barang tersebut.Macam kasut sport n jam aku la.Jam dah 3 tahun, kasut sport dah 2 tahun setengah.Malas la nak tukar.

Cuma satu benda ja yg aku selalu tukar, cuba teka apakah ia ? HAhahaha... shhhsssshhh.. jgn sebut kuat2 :D

Selamat Hari Raya Ke - 3 !!

Sekian, May Peace be Upon You !! Assalamualaikum :D