Thursday, June 16, 2011

Anda Penggemar Muzik ? Tapi Bencikan Wayar ?? Jom Usha 'Barang Baik' !!

Assalamualaikum wbt..

Wah..lame sudah aku tak update pasal gadget dan tech-tech ni kan.Tak habis-habis dengan entry offensive dan kontroversi je.So kali ni TintaPenaku akan kembali seperti dulu,maybe hanya sekejap je la..hahaha.

Kali ni aku nak kongsi satu gadget,yg mana sesuai untuk semua penggemar muzik dan mempunyai handphone.Yap,seperti biasa,sape yg dah tahu,boleh close je blog aku.Tapi kepada yg nak tahun,korang bleh la teruskan pembacaan.

Aku sebenarnya dah aim lama dah produk ni.Cuma menantikan masa yg sesuai je untuk sambar benda ni.Maybe bila keluar elaun nanti la kot..hahah..

Aku suka dengar lagu,tapi nak ke hulu ke hilir dengan wayar earphone berselirat di badan,aku cukup rimas.Ianya membataskan pergerakan aku.Kalau gerak kasar sket,nanti earphone tu longgar.So aku berminat dengan sejenis gadget ini iaitu

BLUETOOTH WIRELESS HEADSET

Dan model yg aku pilih adalah... Nokia BH-503 !! Check this out dudes !!



Ini maklumat serba sedikit mengenai produk ni > Nokia BH-503 

Harga = MYR 120++ * tapi aku dapat rm80 je,ori lak tu :p *

So lepas ni,tak perlu dah korang rimas-rimas nak dengar lagu dengan wayar-wayar penuh di keliling badan.Nampak elegans dan macho giler pakai menatang ni..hahahah.. 

p/s - make sure handphone korang tu handphone Nokia dan ade teknologi Bluetooth ye.. Kalau phone jenama lain,better korang beli gadget jenama lain,sebab kalau korang guna produk ni untuk handphone selain Nokia,ia berfungsi time korang call je..tak bleh dengar lagu :p

Ok sekian Assalam :D