Monday, May 9, 2011

Penangan SEO

IKLAN !!!! Aku nak minta Jasa baik korang untuk VOTE header blog aku ni dalam Contest WWWOW Digi Award neh..Please la vote ye..klik ikon di atas entry neh..


Assalamualaikum.

Semalam siyez aku tak leh tido...sebab apa ea ??

Yela..buka2 nuffnang analytic...mak datuk...UV melompat seperti arnab,..sume sebab entry hukum hari ibu tu la..seriusly aku bukan buat dengan niat SEO..cuma sebab nak memperbetul apa yg tidak betul je..tak tau pulak entry SEO jadi macam ni ye..

Aku syukur sangat sebab blog aku semakin lama semakin matang..ni semua berkat tunjuk ajar dan sokongan kawan-kawan blog terutamanya geng BCR..

NI la serba sedikit tentang pencapaian blog ni semalam...bukan niat nak menunjuk sumpah tak...just nak berkongsi kegembiraan..hakikatnya ni suma sikit je...kalau blogger2 otai tengok,diorang gelak sinis je..tapi bagi blogger picisan macam aku,ini sgt menggembirakan...


Ni UV semalam..sampai pukul 11,45 je aku terus PrintScreen..

UV semalam dalam jadual..395..aku mmg xleh tido tengok ni..hehe

Came From..pergh..dalam sehari ni..

Diorang buat konvoi ke ape ntah le datang ramai2.

Ha..ni la penangan SEO...korang tengok la berapa banyak hits untuk hari ibu

Ni UV minggu neh...so faham kan kenapa aku terkejut beruk ??

UV seminggu dalam jadual

Ni keywords untuk pagi ni sahaja...

Aku bersyukur sangat-sangat sebab pencapaian ni...hope berterusan la lepas ni...aku akan berusaha dengan lebih gigih...insyaAllah..kepada kawan-kawan semua,thanks a lot sebab support aku selama ni..

Sekian..Assalam