Saturday, May 7, 2011

Kerana Inilah Aku Menghilang

IKLAN !!!! Aku nak minta Jasa baik korang untuk VOTE header blog aku ni dalam Contest WWWOW Digi Award neh..Please la vote ye..klik ikon di atas entry neh..

Assalamualaikum...hye apa khabar semua pembaca-pembacaku sekalian *bajet ade pembaca je =.='' * Hope korang semua sihat-sihat aja dong..waduh..kangen bangat sama ini blog..sudah 2 hari tak ketemuan..haha..kang ade la mamat indon serang blog aku..rindu giler blog aku ni..hampir 2 hari x jenguk..mandi tak kenyang,tidur tak basah,makan tak lena aku dibuatnye..

Aku tengah kepenatan ni time update entry ni.. =.=''

Sori la sebab tak update semalam..aku sempat update pagi je..entry pasal skolah agama tu..kemudian petang tu aku dah bertolak pergi skolah lama aku iaitu SMK Agama Kedah,Alor Setar ,Kedah Darul Aman..serius aku rindu bangat seh dengan sekolah ni..selalu aku boleh lalu depan skolah je.nak masuk,malas la..tak ada function,kang org kata nak tayang muka lak..so time ni bleh la aku masuk,kerana pada 5hb Mei-7hb Mei 2011 ni,diorang buat Hari Kokurikulum SMKAK 2011..

So banyak la gerai-gerai yg dibuka..Aku pun tak nak la lepaskan peluang sama-sama memeriahkan lagi program ni walaupun aku ada ke,tak ada ke,same je *ayat pasrah yang mengundang penampo sebijik =.='' * ..hahaha..So petang semalam aku pun naik la motor dari Jitra pergi Alor Setar sorang-sorang..okeh jangan gelak ye..ni first time aku pergi Alor Setar sorang-sorang naik motor..kalau ade pun dulu,sume ngan kawan-kawan..

So aku sampai kul 5.30 tu,jumpa kawan-kawan aku yg dulu same-same jadi pelajar kat sini..diorang pun datang nak memeriahkan lagi majlis ni macam aku la..hahaha..best woo..aku jumpa ramai cikgu-cikgu lama..sure la bila dah jumpa tu,pakat tanya duk U mana kan *walaupun setiap kali aku datang,diorang dah tanya =.='' * ...

Antara aktiviti yg ada,ialah gerai jualan,macam-macam diorang jual,best2,gerenti tak lapor punye..hehe..ade gerai jual keychain,gerai lukisan,yg dia leh lukis muka kita tu,pastu leh tunggang kuda sewa *bukan kereta dengan rumah je ade sewa tau =.='' * ,ada pertandingan melukis,mewarna,pertandingan Marhaban dan Berzanji Peringakat Negeri Kedah,Pertandingan Tarik Tali...dan lain-lain..Malam semalam ada konsert dengan In-Team..aku dah jemu dah,sebab asyik jumpe Inteam je kat KL nuh..tapi kawan-kawan yg lain nak tengok,so beli la jugak tiket tu...boleh la tahan persembahan diorang..

Malam tu aku dan beberapa orang kawan iaitu Yusri,Akmal Fahmi,Zahir Yusof,dan Hakimie,stay kat ostel skolah..bersama junior dan beberapa pasukan dari skolah lain..pasukan marhaban dan pasukan kawad kaki dari sekolah lain..bestnyer leh tido kat asrama,.teringat habis la kenangan masa dulu..junior ni tak usah cakap la,serbu habis kitorang nak sembang..hehe..

Esok tu,kitorang bangun awal beb *junior-junior kejut bagai nak rak pukul 5.45am =.='' * ..pastu kitorang g mandi,then terus keluar jap,sarapan kat Shahab Perdana,pastu masuk skolah balik..beberapa gerai dah mula beroperasi..kalau ikutnya,pagi ni aku nak ikut Akmal fahmi,diorang nak g Padang Besar nak shoping baju-baju sket,tapi memandangkan aku nak duk lama sikit kat skolah ni..rindu la kan..hehe..dan aku nak tengok persembahan kawad kaki sekolah aku..sebab pagi ni ada Pertandingan Kawad Kaki KRS Peringkat Negeri,dan buat kat skolah aku..pasukan skolah aku lak turn last,iaitu turn ke -13..bapak lambat lagi..so terpaksa la aku dan kawan-kawan lain duk melepak je kat gerai-gerai tu nak tunggu diorang..

Pukul 1.45 baru lah sampai turn diorang..smart giler diorang buat..maybe dapat first atau second la kot..malas aku nak tunggu sampai petang..lepas solat zohor,kami bertolak ke City Plaza Alor Setar..aku berjaya paksa diorang teman aku main bowling..hahaha...bowling lagi..lepas main 2 game,kitorang blah la..aku balik skolah nak amik beg jap,pastu bertolak balik rumah..sampai-sampai je terus pengsan *dah solat n makan dulu la =.='' *..ni baru bangun la ni..hahahha..

NI aku bagi beberapa gambar time aku duk sana..

Ni Hifni..study kat KOlej Insaniah Alor Setar..saja posing depan 
teratak kat kolam ikan..pokok2 sume tu aku n kawan2 la tanam dulu..hehe

NI Hafifi..yg duk kiri tu..yg kanan tu kawan satu kampus..
diorang duk IPG Kampus Darul Aman..bakal cikgu..amin..

Yang kanan tu zahir..duk Uitm Arau Perlis..yg kiri tu aku x kenal :D

Ni pengetua skolah aku..haha..nampak sangat tipunyer..
ni vokalis kumpulan Inteam la..hehe

Ni Akmal fahmi..duk IPG Ipoh,bakal guru jugak..

Yg kiri tu zahir tadi..yg kanan tu Hakimi,duk kolej mara..

Yang ni aku x kenal XD hahaha..

Time pertandingan marhaban

Ni asyraf..budak batch aku la..dia masuk f6 kat skolah ni balik..haha

Sekilas pandangan pasukan kawad kaki krs skolah aku..hehe..

Dan ni pulak persembahan diorang..kalau rasa internet korang tu laju,sila la tonton :D dijamin x rugi..hehe




Apapun,aku rasa best sangat leh join aktiviti kat skolah lama aku tuh..hehe..jom la,nak rehat..sok ada Ujian JPJ motor.hahha..malu den..x dapat2 lagi lesen P neh..haha..chow..assalamualaikum :D