Friday, February 25, 2011

Thanks Sume Yang Wish :)


assalamualaikum..

ketika entry ini ditulis,aku masih x habeh2 terharu lagi dgn ucapan2 birthday yg diterima..

excelli,aku dah lupa camna sambut bufday..hehe..yela,org kata,dah bosau2 ni,x payah sambut dah...tapi ntah knapa,rasa cam best lak ramai2 org wish..hehe..

semalam ni,wish2 sume bermula seawal kol 8 malam,dari adik angkat aku,Farhana(erk,nama dekat nak sama..hehe..)..pastu baru lah diikuti dg....hehe..malu la nak cakap(sengal)..si 'dia'..n then sume kawan2..

semalam ni,aku tido kat kampung,turn aku jage nenek..so senang sket nak 'gayut',hehe..kol free la katakan..bukan gayut kat pokok tu la der..adeh..n bermula kol 12 tgah malam semalam,aku dah bz dikerumuni dgn wish2 dari kawan2..n aku pun xtau yg mana satu nak eply dulu...mesej ada,comment kat fb ada,dari kawan2 blogger,dari junior2,dari kawan2 skola dulu,dari kawan2 U,dll...

rase macam....eh eh..aku ni sape la diorang nak wish kan...n kebanyakkannye wish sbb facebook yg remindkan..macam biasala..tapi berapa org sgt yg akan wish lepas nampak reminder kat facebook tu kan..so aku nak ucapkan jutaan Terima Kasih kepada korang sume..n aku happy sgt hari ni..dah macam org x betul pun ade..hehe..jgn2..

n aku cuba membalas sedaya mungkin wish2 dari kawan2 kat fb n lain2..ada yg aku eply comment,ada yg aku like je,tapi apepun,sume aku hargai..maybe ada yg aku x kenal,tapi usaha diorang wish jugak tu,aku hargai..

n kemuncak dalam sume wish tu,mestila yg paling unik kan..iaitu satu hadiah birthday berupa entry blog oleh kawan yg aku baru kenal dalam dunia blogger ni.merangkap tok guru grafik aku,iaitu SyedGraphix...dia dgn penuh rajinnya,meng'wish' birthday dgn cara yg unik..dia tulis sume dalam post dia..korang leh baca kat sini..n aku macam.............terkezut yg amat la kan..baru je kenal,dia dah wat aku macam kawan lama...n kepada sume kawan2 blogger n kawan2 BCR yg wish,thanks sgt2...terutama kepada Jejaka Terhangat,CL,AdamXis,SS,ainina,dll...korang sume mmg The Best la .. :bagus ..hehe..

n insyaAllah,meningkatnya usia ni,aku berazam nak ubah balik diri aku kembali menjadi seorang yg berpendirian teguh,n sentiasa bersemangat..aku xnak dah asyik2 sedih2,x bersemangat,n macam2 lagi la..aku nak tumpukan matlamat hidup aku,nak pegang segulung ijazah,n nak berjaya dalam hidup n menggembirakan hati kedua ibubapa aku...korang doakan aku ye..

so that's all untuk entry kali ni..aku agak bz la sejak balik cuti ni..so sorry xleh update selalu entry...hope korang masih x bosan nak jengah blog aku sekali-sekala..hehe..

bye sume..wsalam

14 comments:

lurim said...

salam farhan selamat hari lahir yer semoga panjang umur murah rezeki.. teman nak main bowling gak tu jangan lupa tunggu teman. :)

Badar S.M.K.A.Y said...

yeah3!!! zaty pun da wish jgak~~~
(ngeh3,,,mai myibuk)

Farhan AJ said...

haha...thanks mirul..jom je..set masa..

zaty-ye ke dah wish ?? heeh

SyedGraphix Dot Com said...

hahahha. happy bday! XD

MiszCoMoT said...

hehehepiiii bessssdaaayyyyyyy!!!!teeheeee

aliarosli said...

HB
hahha,terlambat ke???

Farhan AJ said...

xde lah..lambat ke,cepat ke,saye tetap hargai...thanks ,. :D

intan.maisarah said...

selamat hari jadi :)

Farhan AJ said...

thanks intan..

Dzu Aamal said...

bru bw cni.. farhan da besar da .. 19 thun 1 ari.. CL niey kira 18 lagi..kah4

Farhan AJ said...

heheh..so CL tahap adik je..hehe..kene panggil abg..

shahjiehan said...

selamat hari lahir, semakin hari, semakin bertambah umur kita, dah semakin dekat ngan kematian, adakah semakin byk bekalan yang kita nk bawak??


renung2kan...

jom baca dan komen Liga Juara-juara Raja Lawak.

Farhan AJ said...

wslm...ye..terima kasih..hehe..insyaALlah,sama2 kita banyakkan amalan..

nur aisya humaira said...

Assalam farhan..
hepy belated befday..semoga umur yg kte ade seiring amalan yg kita akn bawak kelak..:)

Post a Comment

Komen yang best akan dihantar ke Akhbar Harakah! hahahahha !