Thursday, January 20, 2011

Seminggu yang Memenatkan


assalamualaikum..

jarang dan semakin jarang sekali aku mengupdate post blog aku nie..hidupku semakin serabut dan serabuter(penggunaan grammar yg salah)...semua angkara badminton..

yela..korang bayangkanlah..semester ni,dah 3 tournament aku terlepas...Umaif,Press,n the latest one,SMAC..so,disebabkan pendaftaran aku berjaya untuk MEGA,so aku nak berlatih bersungguh2..x menang pun xpa,asalkan dapat main dgn puas..tapi kali ni,pendaftaran dalam bentuk kumpulan..so,aku cari la geng2 aku yg duk main badminton selalu..kitorang buat team..3 single..2 team double..aku main single..

so,bermula tengah minggu lepas,tiap2 malam kami akan berlatih di court Smawp2..aku berlatih bersungguh2 untuk mempersiapkan diri bagi menyertai pertandingan kali nie..barisan pemain2 dalam team aku adalah :

SINGLE

1st) Akmal Aizad
2nd) Mohamad Farhan(aku la)
3rd) Aliff Yazit

DOUBLE

1st) Ariff Hakimi dan Faizal
2nd) Shaszwan dan Umar

maybe kami berlatih terlalu hard,dari kul 11 malam sampai 2 pagi,n kalau start kul 9 malam,sampai 12 pagi..akhirnya,pagi rabu hari tue,aku jatuh sakit..demam panas..sampai x mampu nak bangun..n kesannya,aku x dapat menghadiri kelas..tapi bukan aku duk saja ja dalam bilik..aku bukak jugak buku..aku sedaq yg aku akan ketinggalan sbb x datang kelas,so aku baca siap2 tajuk apa yg lecturer ajaq..dan hari ni,hari khamis,ketikamana semua pelajar lain seronok cuti,kelas aku on..dari 9 sampai 5 ptg..pun aku xdapat hadir..sbb demam yg amat..ptg tu baru la aku mampu bangun sket..aku kuaq p bayar bil wimax..

malam tadi,aku rasa macam dah sihat sket,n aku turun training macam biasa..tapi aku main satu game ja..nak bagi kuaq peluh ja..then kami balik,sbb angin kuat..susah main court terbuka ni..

so,aku harap semua pembaca,doakan aku n team aku dapat buat yg terbaik pada 25hb ni..mmg stiap org yg masuk pertandingan nak menang,tapi hanya Allah menentukan...kami hanya dapat buat yg terbaik..sekian..wsalam..