Thursday, September 23, 2010

Minggu Terakhir Aku di UIAM Semester 1


SALAM UKHWAH BUAT SEMUA SAHABAT2KU
assalamualaikum....

amboi,susah benor nak update blog minggu ni...dah x bawak laptop..nak kena beratur pinjam laptop kawan lak....semua pakat nak main game la,tengok movie la....macam2...aku nak update guna nset bleh,tapi,faham2 la....nset tu kecik...nak taip post panjang2 macam selalu tu,jenuh la...nanti org masuk hospital putus jari sbb main mercun,aku plak putus jari sbb update blog guna nset..hehe...dah2...stop merepek..

minggu ni,minggu last aku kat UIAM semester 1 ni...hurm...sedih ke x?erm..sedih ada...gumbira pun ada...sedih sbb nak tinggalkan kawan2 satu dorm..walaupun baru 4 bulan kami kenal,dah macam setahun....macam2 kami harungi bersama..aiceh...puitis plak..tapi serius la,aku mmg best duk dgn roommate macam ni...tapi,macam org selalu sebut la,mana ada manusia sempurna..kadang2,salah faham tu mesti berlaku jugak...masing2 ego..aku pun ada gak kadang2 bertegang urat dgn roommate aku...tapi tu dulu...time awal2 kenal...x kenal hati budi masing2 lagi...

la ni,masing2 dah agak mengenali karakter masing2..so,bleh la nak elak pertelingkahan yg x perlu tu...hehe..time study,mmg best...saling membantu...ada yg terer math,ada yg terer arab,ada yg terer fizik,kira complete set la..time study,semua study,time lepak,semua lepak...bukak puasa sama2...hurm...pendek kata happy la...hehe...hope kita still kawan sampai bila2...

Roommate aku :

1) Ustaz ( Khairuddin ) ( dari Terengganu )
2) Prof ( Zamir ) ( dari Perlis ),tapi baru pindah mai Subang Jaya
3) Amir ( pure KL )
4) Ramzy ( Sarawak mari )
5) Hafiy ( Ambo dari Kelate )
6) Hafiz ( pure KL sorang lagi )

kira aku la paling jauh,dari Kedah...hehe...hope semua success dalam final exam ni..

tadi aku jawab paper ICT,susah jugak meyh...bergelut jugak la aku nak jawab...tapi xdela sampai guling2 atas lantai..cuma otak aku ni,rev/sec dia meningkat dgn mendadak la...soalan objektif tu,kira boleh la...p mana pun,jawapan tetap ada kat dalam MCQ tu...soalan true/false aku dah pening sikit dah,sbb macam betul,macam salah jugak..hehe..mai soalan objektif,tudia,aku macam jadi lecturer lak..buat ayat sendiri...panjang2 lak tu...tatau betui ka dak..insyaAllah la betui..hehe

okeh...khamis n jumaat rehat sat..xde paper lagi..sabtu ni ada math,ahad ada physics..and then ???????

BALIK KEDAH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HUHUHUHUHU....

NAK TIDOQ PUAS2...

OKEH...DAH NGANGTUK NI..KORANG TENGOK LA AKU POST PUKUL BERAPA...SO,FAHAM2 LA...AKU NGADAP LAPTOP,LAPTOP NGADAP AKU..HEHE..JGN ADA BENDA LAIN NGADAP AKU SUDAH.//HEHE/./

KEYH..WASALAM... (n_n)


DON'T TRY THIS AT HOME OR SCHOOL